http://sonel.com.tr/Crm adresine giriş yaptıktan sonra destek butonuna basıp talep aç butonu ile devam ediyoruz.
Destek talebimizi oluşturduktan sonra kaydet butonu ile işlemimizi sonlandırıyoruz.
Artık ticket' ımız açılmış olup gerekli takibi kendi panelimiz den yapabiliriz.
Resimli anlatım da işlemler sırasıyla belirtilmiştir.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
TICKET OLUŞTURMA
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Akınsoft Wolvox 8 e-fatura gönderimi için cari kart kaydındaki önemli alanlar
e-fatura gönderiminde hata almamak ve faturalarımızı düzgün bir şekilde iletmeniz i&c... -
E-Fatura Gönderiminde "Alıcının GIB Posta Kutusu Etiketi Hatalı" Uyarısının Çözümü
E-Fatura Gönderiminde "Alıcının GIB Posta Kutusu Etiketi Hatalı" uyarısını al... -
AKINSOFT Wolvox Programında "Lisanslanan client sayısı aşılmış. Veritabanı yöneticinize başvurunuz." Uyarısı alıyorum. Çözümü Nedir?
AKINSOFT Wolvox Programlarında Lisans için tanımlı bilgisayar sayısı "Kontrol Panel"ine... -
AKINSOFT GENEL MUHASEBE MASRAF MERKEZİ BİLGİ MAKALESİ
MASRAF MERKEZİ Masraf Merkezi Tanımı ... -
WOLVOX ERP e-iHRACAT FATURA İŞLEMLERİ
1.) Cari kartı, hesap bilgileri alanında e-Fatura aktif olmalıdır. e-Arşiv olarak tanımlanan ca...